Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025 – 2026, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και ο Διευθυντής του Γυμνασίου, σας προσκαλούν να παρευρεθείτε στον Αγιασμό του 3ου Γυμνασίου Καβάλας την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9:30.
Θα μας τιμήσει ιδιαίτερα η παρουσία σας.
Oι μαθητρίες/τες της Α’ τάξης να έχουν μαζί τους και τη σχολική τσάντα για να παραλάβουν τα βιβλία τους. Την επόμενη ημέρα, Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, θα δοθούν τα βιβλία της Β’ και Γ΄ τάξης.
Ώρα προσέλευσης μαθητριών/των 9:15.

