Εκπαιδευτική εκδρομή σχολικών δραστηριότητων στην Κέρκυρα 2024

Στην πόλη της Κέρκυρας, από την Πέμπτη 18 έως και την Κυριακή 21 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στα πλαίσια των περιβαλλοντικών και πολιτιστικών προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους.

Η συγκεκριμένη εκδρομή αποτελεί το επιστέγασμα των μαθητικών δραστηριοτήτων με περιβαλλοντικό, πολιτιστικό και κοινωνικό περιεχόμενο που έλαβαν χώρα τη φετινή σχολική χρονιά. Στοχεύει επίσης στην κοινωνικοποίηση των μαθητών, στην καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος, υπευθυνότητας και συνέπειας αλλά και στη διασκέδασή τους και στη ψυχαγωγία τους.

Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 νωρίς το πρωί αναχωρήσαμε από την πόλη μας με προορισμό την όμορφη πόλη της Κέρκυρας. Το μεσημέρι κάναμε μία σύντομη στάση στα Ιωάννινα για φαγητό και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας απ’ όπου επιβιβαστήκαμε στο πλοίο με προορισμό την Κέρκυρα. Αφού φτάσαμε στο νησί και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο κάναμε μια πρώτη γνωριμία με την εξαιρετικής ομορφιάς παλιά πόλη της Κέρκυρας.

Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 το πρωί πραγματοποιήσαμε κάποιες προγραμματισμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις. Αρχικά επισκεφθήκαμε την Σαπωνοποιία Πατούνη όπου τα παιδιά έμαθαν τον παραδοσιακό τρόπο παρασκευής του αγνού πράσινου σαπουνιού. Στη συνέχεια περπατώντας μέσα από τα γραφικά καντούνια φτάσαμε στο κέντρο της παλιάς πόλης και ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο χαρτονομισμάτων της Ιονικής Τράπεζας, στο Μουσείο της Φιλαρμονικής και στο CasaParlante, ένα μουσείο που διασώζει τον τρόπο ζωής των Κερκυραίων σε παλιότερες εποχές. Το απογευματάκι περιηγηθήκαμε σύντομα καθώς ο βροχερός καιρός ήταν αποτρεπτικός, στην γνωστή πλατεία της Σπιανάδας.

Το Σάββατο 20 Απριλίου 2024 απολαύσαμε μία πρωινή περιήγηση στο Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη σημασία του στην άμυνα της πόλης κατά τη διάρκεια των προηγούμενων αιώνων και όλοι είχαμε την ευκαιρία μιας εντυπωσιακής πανοραμικής θέας της πόλης την οποία αποτυπώσαμε σε υπέροχες φωτογραφίες. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης, την Πινακοθήκη και φυσικά προσκυνήσαμε το σκήνωμα του Αγίου Σπυρίδωνα στον ομώνυμο ναό – σύμβολο της πόλης. Το απόγευμα περιελάμβανε ξενάγηση στο Παλάτι – Μουσείο του Μον Ρεπό και επίσκεψη στο κανόνι και στο περίφημο Ποντικονήσι, σημείο αναφοράς του νησιού.

Η Κυριακή 21 Απριλίου 2024 ήταν η μέρα επιστροφής. Αποχαιρετήσαμε την πανέμορφη Κέρκυρα από το κατάστρωμα του πλοίου και μετά από μία σύντομη στάση στο γραφικό Μέτσοβο όπου απολαύσαμε παραδοσιακά εδέσματα επιστρέψαμε το βράδυ στην πόλη μας.

Έτσι ολοκληρώθηκε αυτή η εκδρομή κατά τη διάρκεια της οποίας ήρθαμε σε επαφή με τη γαστρονομία της Κέρκυρας αφού όλοι γευθήκαμε τοπικά προϊόντα, γνωρίσαμε την ιστορία του νησιού κατά τις περιόδους της Βενετοκρατίας και της Αγγλοκρατίας αλλά και το φυσικό περιβάλλον ενός νησιού του Ιονίου πελάγους. Πλήρεις εικόνων, εντυπώσεων και συναισθημάτων κλείσαμε αυτό το όμορφο κεφάλαιο της σχολικής μας ζωής σε κλίμα συνεργασίας και χαράς εκφράζοντας την ευχή να πραγματοποιήσουμε κι άλλες παρόμοιες εξορμήσεις που ενισχύουν και εμπλουτίζουν το εκπαιδευτικό μας έργο!